Skräck och förtjusning!

Det är med skräckblandad förtjusning jag tar mig an den här hösten.

Jobbet kommer bjuda på massor med utmaningar och det kommer bli så fantastiskt roligt att jobba med alla barn och ungdomar! Jag kan knappt bärga mig innan allt drar igång!

Samtidigt funderat jag ibland på om jag klarar allt?
Klarar jag av att spela allt "orgelspelande" på orgeln sen vid jul?
Det är svåra grejer!!

Och sen det här med Guatemala....
...vi har varit inne och läst på Svenska Ambassadens hemsida igen och, ja läget verkar ju inte vara det bästa. Men så är det i alla länder där borta och det är ändå många som reser dit. Och visst skriver och berättar folk att de blivit rånade, men följer man ett sunt förnuft skall det väl gå vägen? Det skall bli superhärligt att resa iväg, men samtidigt är man lite rädd att det skall hända något allvarligt.
Så jag säger det igen, om någon har nåt tips att komma med tar vi gärna emot dem!!
På tal om resan är det dags för vaccinering på måndag..


Där skall jag stå likadant nästa sommar också!
I made it!

Kommentarer
Postat av: Z

Klart du klarar jobbet i höst schtumps! det vet jag! :)

2009-08-26 @ 16:31:01
Postat av: Anonym

We made it, in flipflops!

2009-08-27 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0