Kalkbrott.

Är det något vi skall vara glada över här på Gotland så är det ju allt vatten vi har!!
Vi har inte bara världens finaste kuststräckor, vi har även helt underbara kalkbrott med kristallklart VARMT vatten!

För att visa lite härliga kalkbrottsbilder kommer här en kort resumé av gårdagen.


Anna, Zeema och jag åkte till kalkbrottet i Hejdeby.
Ett jättelitet brott som är supermysigt och som nästan alltid har varmt vatten.



Anna hade fixat kaffe och jag fixade kanelbullar!


Zeema är bra lat ibland, hon orkade inte ens sitta upp utan ryggstöd. :P


Medans badkrukan stod vid kanten plaskade Anna och jag runt som två lyckliga sälar.
Anna kom med  den geniala idén att börja med konstsim!
Vad tycker ni, visst ser det rätt bra ut!!??


Jag gillar när det är varmt i vattnet :)


Ja just det, lite vattenkrig hann vi också med...



 Jag vill inte va den som är den, men sluta att skräpa ner brotten! Så himla onödigt!


Kommentarer
Postat av: anna-banana

Jag är grymt imponerad över vad vi lyckas åstadkomma utan en enda lektion i konstsim! Å ringarna på vattnet runt oss gör bilden ännu snyggare =)

2009-07-19 @ 00:10:32
Postat av: linn

Okej anna, vi får väl erkänna..

Världsmästarna i konstsim Katroshmasi Plushenko och Volga Tjetjenko egentligen är ju egentligen du och jag.



Så jobbigt när alla vill ha ens autografer bara :P

2009-07-19 @ 12:46:13
URL: http://sockerspinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0