Snälla söta rara Kalle.

Jag, Kristian, Hanna och Mats åkte ner till sjukhuset för att hälsa på nytillskottet i släkten.
Jag tror det är bäst om jag inte säger något mer än att det var det finaste jag nånsin sett!
See for your self!


Fasterpakten!


Hos pappa trivs han!!


Hanna, du kan va lugn. Mats håller honom stadigt och fint!


Hos Kristian trivdes han också himla bra.
Men tjatet från K om en egen har redan börjat..



Han hade en himla rolig stil och han skulle ligga i famnen på alla möjliga sätt som bara inte kan va skönt. Men uppenbarligen tycker Kalle det, för han somnade som en stock!


Lagom vi skulle gå blev han hungrig, så han sög tag i mitt finger och tänkte inte släppa i första taget.

Det kommer bli en fin pojk!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är kul när dom är sådär små och ännu har sina riktigt djuriska instinkter i behåll... Som när dom börjar attackera ens bröst när man har dom i famnen!! Ser ut som lille Kalle har målet i sikte hos Kristian där ;)

2009-07-24 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0