Tjejkväll!

Igårkväll hade jag, Anna och Malin planerat en tjejkväll på Gutes Klickfest.
Dessvärre hade de gjort världshistoriens sämsta PR då det inte hade gått att läsa något om festen någonstans. Så när vi kom dit, redo att få gratis inträde, gratis drinkar, goodiebags och modevisning visar det sig att de bara får ta 220 personer. Alltså hade det varit fullt efter 5 minuter.

Eftersom Malin (och Björn) bor ovanpå Innegården tänkte vi att, jaha då får vi väl gå hem igen och ha kul där istället. Men de andra tjejerna som kom innan och efter oss tog det inte med samma ro kan jag lova!

Vi svängde införbi Torgkassen och köpte lite naturgodis och annat gott innan vi gick hem för att sjunga livet ur oss till SingStar legends och SingStar Queen.





Jag & Malin


Anledningen till att det ser ut som att jag (enligt Malin) bajsar på mig på den högra bilden är för att låten vi sjöng är helt SJUK! Jag hann inte andas på 5 minuter.
Don't stop me now. Don't stop me 'cause I'm havin' a good time, havin' a good time!



Det blev känslosamt när vi sjöng Bohemian Rapsody!


Jag kan mina miner..


Sen flippade det ur!

Frågan är om vi inte hade roligare hos Malin än vi hade haft på Klick-festen...?


Kommentarer
Postat av: \Ulf

Den sista frågan lär aldrig bli besvarad. Kanske lika bra det eftersom ni såg ut att ha det rättså roligt ändå.

2009-07-24 @ 18:18:20
Postat av: linn

Hahaha, ja sant så sant. :) och dessutom slapp vi ju alla jobbiga människor som finns på krogen.



Fast vi missade säkert nån trevlig med..



Kul att du kommenterar så mycket pappa! Det uppskattas :D

2009-07-24 @ 19:33:34
URL: http://sockerspinn.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha! Vad fint det har blivit på din blogg Linn! Och guuuud vad roligt det var att sjunga singstar med dig och Anna :)

2009-07-24 @ 23:21:19
Postat av: linn

Jaa visst var det!

Must do it again!

2009-07-25 @ 14:00:54
URL: http://sockerspinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0