Jag har en dröm.

Har ni nån gång sett Amazing race?
Ni vet det där programmet där par tävlar mot varandra genom att utföra uppdrag över hela världen?

Syskonpar, mamma/dotter, kompisar, par som är nykära, par som håller på att göra slut...
...ja så länge man är två stycken verkar det gå bra med vilken relation som helst.

Jag vet inte hur många par det är när tävlingen startar, 10 kanske?

Man får helt enkelt ett uppdrag i ett kuvert där det står typ "ta dig till pyramiderna i Egypten". Ja, då skall man ta sig dit, och väl framme får man ett nytt kuvert med ett uppdrag.
Då gör man ett uppdrag på platsen, t.ex letar fram nycklar på botten av en bassäng, gräver ett 2 meter djupt hål i marken, åker linbana över en dal för att hämta något på andra sidan, kör rally, skjuter eldpilar.

När det uppdraget sen är klart får man ett nytt kuvert där det står vart slutdestinationen är. Det gäller att ta sig dit så snabbt som möjligt för det paret som är sist framme åker ur tävlingen!




Det gäller att kunna samarbeta som par.
Vissa har verkligen stora problem när det kommer till samarbetet! Så stora att man tror att dom skall spöa på varann emellanåt!

Jag tror att jag skulle fixa den här tävlingen jättebra!
Jag har alltid velat göra något sånt här, och nu tror jag att jag vet vem jag skulle kunna utföra det med. Den människa som kompletterar mig så klockrent att alla andra i tävlingen skulle bli livrädda när dom fick reda på allt vi kan göra tillsammans!

Vad säger du älskling, är du sugen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0