Om ni vill ha uppdatering...

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men datorn är konstant upptagen. Kristian "superfotografen" Hederfeld har precis lärt sig photoshop så nu sitter han varje vaken minut och nördar sig framför min dator. Men hur som helst kan ni ju gå in på hans blogg och kolla vad jag har för mig, för han uppdaterar rätt bra för tillfället!

Om ni vill följa vad som händer våra f.d resekompisar där borta i Amerikatt kan ni gå in på Annies blogg.
För tillfället är de i Nicaragua och har det superskönt. :)


Kommentarer
Postat av: Kristian

LÄGG AV! Jag nördar mig bara när;



1. Du inte är hemma.

2. Du har somnat framför tv:n

3. Du gör något annat.



Så det så =)

2009-11-08 @ 00:15:40
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: Linn

Hihi, jag vet.. men det är ju typ hela tiden! :P

2009-11-08 @ 08:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0