Pepparkaksdags!

Jag och Kristian diskuterade precis vad vi skall göra för slags pepparkakshus i år.. Eller pepparkakshus, mera pepparkaks-skapelse!

Kristians förslag var ett Pepparkaks - Semuc Champey.




Mitt förslag var en pepparkaks - Mayaruin,



Vad tror ni?
Kan ni inte komma med lite förslag hur vi skall lyckas få ihop det här!?
Vad skall vi göra vattnet av i Semuc Champey-skapelsen t.ex?

Eller ni kanske har ett ännu bättre förslag på en pepparkaks-skapelse?

Den som kommer med det bästa förslaget/idéen kommer vinna ett pris!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm... Som vatten kan man ju ha bla nonstop,vmen de blir en himla massa nonstoppisar!

Annars ar mitt forslag en pepparkaks Picayavulkan!

Det vore grymt.. och sa maste ni gora oss fem som grillar marcshmellows forstas =)

2009-11-18 @ 23:07:52
Postat av: annie

"Pacaya" menar ja forstas!

2009-11-18 @ 23:10:33
URL: http://anniii.webblogg.se/
Postat av: \tu padre

Varför inte göra båda?? Annars verkar Semuc Champey vara lite mer utmaning.

Den ultimata utmaningen vore, precis som Annie föreslår, en vulkan!

2009-11-19 @ 14:26:58
Postat av: Anonym

なぜ両方ではないのですか?それ以外の場合Semuc champey、もう少し難しいものだ。究極のチャレンジになると同様にアニーを示唆し、火山!

2009-11-19 @ 16:01:52
Postat av: Gustav

Semuc Champey tycker jag. Då kan ni ju köpa massa Non-stop och plocka ut dom blå så får jag resten :D

2009-11-19 @ 19:51:05
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni måste ju göra ett pepparkaksgarage!

2009-11-27 @ 01:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0